تازہ ترین
کلبھوشن یادیو کا عدالت میں سزا کے خلاف اپیل دائر کرنے سے انکار

کلبھوشن یادیو کا عدالت میں سزا کے خلاف اپیل دائر کرنے سے انکار

اسلام آباد:(08 جولائی 2020)بھارتی جاسوس کمانڈر کلبھوشن یادیو نے عدالت میں سزا کے خلاف اپیل دائر کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایڈیشنل اٹارنی جنرل احمد عرفان اور ڈی جی جنوبی ایشیاء و سارک زاہد حفیظ نے مشترکہ پریس کانفرنس کے دوران کہا کہ بھارتی جاسوس یادیو کو دوبارہ قونصلر تک رسائی کی پیشکش کی ہے۔ امید ہے بھارت پاکستان کی پیشکش کا مثبت جواب دے گا، بھارتی حکومت نے اپنا وکیل پیش کرنے کی درخواست کی ہے جس کو رد کردیا ہے، صرف پاکستانی ہائی کورٹ کے لائسنس یافتہ وکلاء پیش ہوسکیں گے، کلبھوشن یادیو یا اسکا وکیل رحم کی اپیل دائر کرسکتا ہے۔

ایڈیشنل اٹارنی جنرل نے کہا کہ بھارت پاکستان میں ریاستی دہشتگردی میں ملوث ہے، پاکستان نے عالمی دنیا کو بھارتی ریاستی دہشتگردی کے ثبوت پیش کیے، پاکستان مسلسل ہندوستانی خفیہ ایجنسی را کی کارروائیوں کے بارے میں دنیا کو مطلع کر رہا ہے، پاکستان عالمی عدالت انصاف کے فیصلے پر عملدرآمد کے لیے تیار ہے

ایڈیشنل اٹارنی جنرل نے کہا کہ پاکستان نے عالمی عدالت انصاف نے فیصلے پر من و عن عملدرآمد کیا، پاکستان نے بھارتی جاسوس کلبھوشن کی بھارتی ہائی کمیشن اور کلبھوشن کے اہل خانہ سے ملاقات کرائی، پاکستان نے کلبھوشن یادیو کو اسلام آباد ہائی کورٹ میں سزا کے خلاف اپیل کا موقع دیا تاہم کلبھوشن یادیو نے عدالت میں سزا کے خلاف اپیل دائر کرنے سے انکار کر دیا۔

ایڈیشنل اٹارنی جنرل احمد عرفان نے مزید کہا کہ عالمی عدالت انصاف کے تحت نظر ثانی درخواست کیلئے ساٹھ روز کا وقت ہے ہم نے بھارتی حکومت کو مراسلہ بھیجا ہے اور تفصیلات سے آگاہ کیا ہے نظر ثانی اپیل کے حوالے سے ابھی ساٹھ دن کا عرصہ باقی ہے ابھی قانونی مواقع موجود ہیں لہذا بھارت بطور ذمہ دار ریاست قانونی کاروائی کرسکتا ہے۔

Comments are closed.

Scroll To Top