بارہ سے اٹھارہ سال بچوں کو سائنو فارم اور سائنو ویک لگانے کی منظوری

اسلام آباد: نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے صرف ایک روز میں 17 لاکھ افراد کو ویکسین لگانے پر خراج تحسین پیش کرتے ہوئے 12 سے 18 سال کے بچوں کو سائنو فارم اور سائنو ویک لگانے کی بھی منظوری دے دی۔ ان بچوں کو 15 نومبر سے ویکسین لگانے کا عمل شروع کیا جائے گا۔

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے اپنے پہلے سیشن میں ملک بھر میں ویکسین لگانے کی جاری مہم پر غور کیا۔ فورم نے ایک روز میں 17 لاکھ افراد کو ویکسین لگانے کی تعریف کی جو کہ اب تک ایک روز میں ویکسین لگانے کا ریکارڈ ہے۔ فورم نے ملک کی اہل نصف آبادی کو کم از کم ویکسین کی ایک خوراک دینے کا عمل مکمل ہونے پر خراج تحسین بھی پیش کیا۔ شرکاء کو بتایا گیا کہ خیبرپختونخوا اپنی اہل نصف آبادی کو ویکسین کی پہلی ڈوز لگانے والا پہلا صوبہ بن گیا۔ شرکاء نے گھر گھر جا کر ویکسین لگانے کی مہم کی بھی تعریف کی۔ شرکاء نے ویکسین لگانے کی مہم میں تیزی لانے پر ٹیم کو خراج تحسین پیش کیا۔

فورم کو بتایا گیا کہ صحت ماہرین نے 12 سے 18 سال کے بچوں کو سائنو فارم اور سائنو ویکس ویکسین لگانے کی منظوری دیدی، ان بچوں کو 15 نومبر سے ویکسین لگانے کا عمل شروع کیا جائے گا۔ شرکاء نے زمینی سرحدوں کے آر پار نقل و حرکت کرنے والے افراد کو ویکسین لگانے کے طریقہ کار کا جائزہ بھی لیا۔ فورم نے دوسری ڈوز لگانے کا عمل تیز کرنے کی بھی ہدایت کی اور کہا دوسری ڈوز لگانے سے شہریوں میں مدافعتی نظام مزید مضبوط ہوگا۔

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More