مراد علی شاہ کا بارش سے متاثرہ علاقوں کا دورہ

کراچی: وزیرِ اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے بارش سے متاثرہ علاقوں کا دورہ کیا ہے، اس موقع پر چیف سیکریٹری سندھ سہیل راجپوت اور ایڈمنسٹریٹر کراچی مرتضیٰ وہاب بھی وزیرِ اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کے ساتھ تھے۔

وزیرِ اعلیٰ سندھ نے پیر صبغت اللّٰہ شاہ روڈ پر پانی کی نکاسی کے لیے فٹ پاتھ کے نیچے نالہ کھلوا دیا۔ انہوں نے واٹر بورڈ حکام اور ڈی سی شرقی کو پمپ لگا کر اسلامیہ کالج روڈ پر جمع پانی کی نکاسی کرنے کی ہدایت کی۔

ترجمان کے مطابق وزیرِ اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے برنس روڈ کا بھی دورہ کیا جہاں انہوں نے ڈی سی ساؤتھ کو صدر سے برنس روڈ جانے والے روڈ پر جمع پانی کی نکاسی کا کام تیز کرنے کی ہدایت کی۔

وزیرِ اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے شارعِ فیصل، فیروز آباد جنکشن پر پانی کی نکاسی کی ہدایت بھی کی اور کہا کہ شارعِ فیصل پر نرسری اسٹاپ سے بھی پانی نکالا جائے۔ ایڈمنسٹریٹر کراچی مرتضیٰ وہاب نے انہیں بتایا کہ شارعِ فیصل پر صرف ڈھلان کی جگہوں پر پانی ہے، ڈھلان سے پانی نکالنے کے لیے کام کر رہے ہیں۔

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More