قومی خزانہ بنی گالہ والے کھا گئے، مریم نواز

لاہور: پاکستان مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز کا کہنا ہے کہ قومی خزانہ بنی گالہ والے کھا گئے، ہمیں تاریخ کے سب سے بڑے بہروپیے کا سامنا ہے، اب پی ٹی آئی کے گھر کے بھیدی لنکا ڈھا رہے ہیں، لوگوں کو چور ڈاکو کہنے والا خود پاکستان کا سب سے بڑا وارداتی نکلا۔

پنجاب اسمبلی کے حلقے پی پی 170 ویلنشیا چوک پر جلسے سے خطاب کرتے ہوئے مریم نواز نے کہا کہ عمران خان کی اہلیہ کی آڈیو سامنے آگئی ہے، عمران کی اہلیہ آڈیو لیک میں کہتی ہے جو الزام لگائے اس پر غداری کا الزام لگا دو، شکر ہے انہوں نے یہ نہیں کہا کہ خواب میں بشارت ہوئی ہے غداری کے ٹرینڈ چلاؤ۔

مریم نواز نے عمران خان پرکڑی تنقید کرتے ہوئے کہا کہ نواز شریف نے سی پیک بنایا، عمران نے جی پیک بنایا، یعنی گوگی، پنکی اکنامک کوریڈور۔

انہوں نے کہا کہ عوام جان گئے ہیں کہ پنجاب کی ترقی کے دشمن کا نام عمران خان ہے، بارہ کروڑ کے صوبے پنجاب پر ایک گینگ حکومت کر رہا تھا، پنکی پیرنی، اس کے بچے، سابقہ خاوند اور فرح گوگی کا گینگ عمران کی سربراہی میں پنجاب پر حکومت کر رہا تھا۔

مریم نواز نے کہا کہ نواز شریف نے سی پیک بنایا، عمران نے جی پیک بنایا، یعنی گوگی، پنکی اکنامک کوریڈور متعارف کروایا۔

مریم نواز نے کہا کہ اللّٰہ کو گواہ بنا کر کہتی ہوں کہ تیل کی قیمتیں بڑھانے کا فیصلہ دل پر پتھر رکھ کر کیا، عوام جانتے ہیں کہ قیمتیں آئی ایم ایف کے معاہدے کی وجہ سے بڑھانی پڑیں۔

انہوں نے کہا کہ لاہور میں غریب کے گھر بجلی کا بل نہیں آئے گا، ن لیگ نے یہ فیصلہ اس وقت کیا جب خزانہ خالی ہے، خزانہ بنی گالہ والے کھا گئے۔

رہنما مسلم لیگ ن نے کہا کہ کبھی 75 سال میں ایسا نہیں ہوا کہ آپ بجلی استعمال کریں اور بل نہ آئے، میرا دل چاہتا ہے کہ سب کچھ آپ کے قدموں میں لا کر رکھ دوں۔

مریم نواز کا کہنا تھا کہ آپ نے ساتھ دیا تو وہ وقت دور نہیں جب غریب کا بچہ بھی 3 وقت کی روٹی کھائے گا۔

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More