سڈنی ٹیسٹ:آسٹریلیا کا انگلینڈ کو388 رنزکا ہدف

سڈنی ٹیسٹ میں انگلینڈ پہلی اننگ میں دوسو چھیانوے رنزبناکرآؤٹ ہوا۔ آسٹریلیا نے ایک سوبیس رنزکی برتری اور چھ وکٹ پردوسوپینسٹھ رنزبناکر دوسری اننگ ڈیکلیئرڈ کردی اورانگلینڈ کوفتح کے لیے تین سواٹھاسی رنزکا ٹارگٹ دیا۔

سڈنی میں چوتھے ایشزٹیسٹ میں آسٹریلیانے پہلی اننگ چار سوسولہ رنزپر ڈیکلیئرڈ کی تھی۔ چوتھے دن انگلینڈ نے دوسری اننگ سات وکٹوں کے نقصان پر دوسو اٹھاون رنزسے شروع کی اور پوری ٹیم دوسوچھیانوے رنزبناکر پویلین لوٹی۔ جونی بیرسٹونے ایک سو تیرہ رنزبنائے۔ اسکاٹ بولینڈ نے چار،پیٹ کمنزاورنیتھن لیون نے دو،دو وکٹیں لیں۔

پہلی اننگ میں ایک سوبیس کی برتری کے بعد میزبان کینگروز ٹیم نے دوسری اننگ چھ وکٹوں کے نقصان پر دوسوپینسٹھ رنزبناکر ڈیکلیئرڈ کردی اور انگلینڈ کوفتح کےلیے تین سواٹھاسی رنز کا ٹارگٹ دیا۔ عثمان خواجہ نے دوسری اننگ میں بھی سنچری بنائی اورایک سوایک رنزپرناٹ آؤٹ رہے۔ کیمرون گرین نے چوہتررنزاور عثمان کے ساتھ ایک سونواسی رنز کی پارٹنرشپ قائم کی۔ انگلینڈ کے جیک لیچ نے چار کھلاڑی آؤٹ کیے۔

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More