روس کے خلاف جنگی جرائم کی تحقیقات شروع

وائٹ ہاؤس نے کہاہے کہ روس یوکرین میں جنگی جرائم کا ارتکاب کررہاہے۔ جبکہ عالمی عدالت نے روس کے خلاف جنگی جرائم کی تحقیقات شروع کردی ہے۔

امریکی ٹی وی کے مطابق وائٹ ہاؤس کی پریس سیکرٹری جین ساقی نے بریفنگ کے دوران میڈیا نمائندگان کو بتایا کہ یوکرین میں روس کے جنگی جرائم کی تحقیقات کرائی جائے۔ روس کے صدر پوٹن نے فرانسیسی ہم منصب کو بتایا تھا کہ روس یوکرین میں سویلین ڈھانچے کو نشانہ نہیں بنائےگا۔

یوکرین کے صدر زیلنیسکی نے یورپین پارلیمنٹ کو خطاب میں بتایا ہے کہ روس جنگی جرائم کا ارتکاب کر رہاہے۔ سویلین اور بنیادی ڈھانچے کو نشانہ بنارہاہے۔ عالمی عدالت کے پراسیکیوٹر نے یوکرین میں روسی جنگی جرائم کی تحقیقات شروع کردی ہے۔ جبکہ روس اس سے انکار کررہاہے۔

پینٹاگون کے سینئر حکام نے کہا ہے کہ روس یوکرین پر تباہ کن حملے کی منصوبہ بندی کررہاہے۔ امریکا کے چالیس سینیٹر نے امریکی صدر جو بائیڈن کو خط لکھاہے کہ امریکا میں موجود ساڑھے انتیس ہزار طالب علم کو یوکرین بھیجنے کے بجائے امریکا میں رہنے دیا جائے۔

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More