ایسا ماحولیاتی نظام تیار کرنا ہے جو برآمدات کو بڑھا سکے، عمران خان

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ ہمیں ایک ماحولیاتی نظام اور ایک ایسا کلچر تیار کرنا ہے جو برآمدات کو بڑھا سکے اور درآمدات پر ہمارا انحصار کم کر سکے۔ہمیں لچکدار برآمد کنندگان کی ضرورت ہے جنہیں برآمدات میں اضافہ کرنے کی کارکردگی کے مطابق قومی سول ایوارڈز سے نوازا جائے۔

وزیراعظم عمران خان کے زیرصدارت ملک میں ایکسپورٹ کلچر کو فروغ دینے سے متعلق اجلاس ہوا جس میں وزیر توانائی محمد حماد اظہر، وزیر خزانہ شوکت فیاض ترین، وزیر صنعت مخدوم خسرو بختیار، وزیر اطلاعات چوہدری فواد حسین، وزیر بحری امور سید علی حیدر زیدی، وزیر برائے نیشنل فوڈ سیکیورٹی سید فخر امام، مشیر تجارت عبدالرزاق داؤد اور متعلقہ سینئر افسران نے شرکت کی۔

مشیر برائے تجارت عبدالرزاق داؤد نے وزیراعظم کو آگاہ کیا کہ اس سال انہوں نے 10 سال کے جمود کے بعد برآمدات میں ریکارڈ اضافہ کیا ہے۔ اب وقت آگیا ہے کہ اپنے برآمدی ہدف کو مزید بڑھانے کے لیے تحریک پیدا کی جائے۔

وزیراعظم نے وزارت تجارت کو ایک پورٹل تیار کرنے کی ہدایت کی جو برآمد کنندگان کی شکایات کا ازالہ کر سکے۔ انہوں نے برآمدات میں پائیدار ترقی کے حصول کے لیے ایک اتپریرک کے طور پر کام کرنے کی بھی ہدایت کی۔ وزیراعظم نے تمام متعلقہ محکموں کو ہدایت کی کہ ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے مضبوط پالیسیاں اور شفافیت بنائیں۔

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More