یوم پاکستان پر ایوان صدر میں تقسیم اعزازات کی تقریب

اسلام آباد: صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے مختلف شعبوں میں نمایاں خدمات سرانجام دینے والی شخصیات کو اعزازات سے نوازا۔

ایوان صدر میں یوم پاکستان کے موقع پر تقسیم اعزازات کی تقریب منعقد ہوئی جس میں صدر مملکت نے مختلف شعبوں میں نمایاں خدمات سرانجام دینے والی شخصیات کو اعزازات سے نوازا۔

صدر مملکت نے ن م راشد مرحوم کے لیے ادبی خدمات پر بعداز وفات نشان امتیاز کا اعزاز دیا جبکہ مجید امجد مرحوم کے لیے ادبی خدمات پر بعد از وفات نشان امتیاز کا اعزاز دیا گیا۔ ڈاکٹر انعام الرحمان کے لیے شعبہ سائنس میں نمایاں خدمات پر ہلال امتیاز اور ڈاکٹر قمر محبوب کے لیے شعبہ انجینئرنگ میں نمایاں خدمات سرانجام دینے پر ہلال امتیاز کا اعزاز دیا گیا۔

طاہر اکرام کو شعبہ انجینئرنگ میں نمایاں خدمات، روحیل حیات کو شعبہ موسیقی میں نمایاں خدمات، کشور ناہید کو شعبہ ادب میں نمایاں خدمات، محمد عظمیٰ عبدالحامد کو سماجی شعبہ میں نمایاں خدمات پر ہلال امتیاز کا اعزاز دیا گیا جبکہ شیخ احمد بن حنبل الخلیلی کو مذہبی خدمات پر ستارہ امتیاز سے نوازا گیا۔

محمد بخش اور محترمہ ریشماں کو ستارہ شجاعت کا اعزاز دیا گیا جبکہ سید عقیل بلگرامی کو شعبہ تعمیرات میں نمایاں خدمات، محمود الحق علوی مرحوم کو سماجی خدمات پر بعد از وفات ستارہ امتیاز سے نوازا گیا۔ سلمان اقبال کو شعبہ کھیل اور فلم انڈسٹری میں نمایاں خدمات پر ستارہ امتیاز دیا گیا۔

سید تجمل حسین کو ڈیٹا سائنس، پروفیسر ڈاکٹر یاسر ایاز کو روبوٹک سائنس، محترمہ شکیلہ ناز کو شعبہ فن اور عرفان اللہ جان کو شعبہ سماجی خدمات پر صدارتی اعزاز برائے حسن کارکردگی سے نوازا گیا۔ چودھری خالد محمود کیلئے سماجی و سیاسی خدمات پر ستارہ قائد اعظم کا اعزاز دیا گیا۔

محمد اکبر خان کو سماجی خدمات، اقبال مسیح کو بعد از وفات اور عبدالغفار شیخ کیلئے بعد از شہادت، ضیاء حسین شہید کیلئے تمغہ شجاعت کے اعزاز کا اعلان کیا گیا۔ تبسم شبیر اعوان کو انسداد دہشتگردی کی خدمات، عرفان احمد خان درانی، اسد اللہ قریشی، محمد علی کو بہادری اور شجاعت جبکہ احمد علی اور صادق حسین کو بھی تمغہ شجاعت کا اعزاز دیا گیا۔

صدر مملکت کی جانب سے نورالدین، ملک دارا خان شہید، محمد رحیم شاہ، سعید خان، محمد ولید صابر خان، وقار احمد، عبدالقہار خان، جمیل احمد کلہوڑو اور عدنان ملک کیلئے شجاعت و بہادری پر تمغہ شجاعت کے اعزاز سے نوازا گیا۔

پروفیسر ڈاکٹر محمد عابد کیلئے شعبہ انجینئرنگ میں نمایاں خدمات اور مومنہ درید قریشی کو فن و ادب میں نمایاں خدمات پر تمغہ امتیاز کا اعزاز دیا گیا۔ اسد محمود کیلئے بھی شعبہ خدمات عامہ میں نمایاں کارکردگی پر تمغہ امتیاز کا اعزاز دیا گیا۔

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More