لندن کے نیشنل لبرل کلب میں قائداعظم کی تصویر کی نقاب کشائی

لندن: پاکستان ہائی کمشنر نے لندن کے مشہور نیشنل لبرل کلب میں قائداعظم کی تصویر کی نقاب کشائی کی۔ قائداعظم محمد علی جناح کی تصویر کی نقاب کشائی ہائی کمشنر معظم احمد خان نے لندن کے مشہور نیشنل لبرل کلب میں کی۔

معروف ترک مصور کایا مار کی تصویر نیشنل لبرل کلب کے ممبر بلال شیخ نے بنائی تھی۔ یہ تاریخی کلب کی دیواروں کی زینت بنے گا۔دیگر نامور ارکان بشمول برطانیہ کے کئی سابق وزرائے اعظم اور دیگر سیاسی رہنما لارڈ قربان حسین سمیت کلب ممبران اور نامور برطانوی پاکستانیوں کی بڑی تعداد نے اس موقع پر شرکت کی۔
اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے ہائی کمشنر نے آرٹسٹ کایا مار کی جمالیات کو سراہا۔ انہوں نے ہائی کمیشن اور این ایل سی کو اکٹھا کرنے میں این ایل سی کلب کے رکن بیرسٹر سمیر محمود کے کردار کو سراہا۔
پاکستان اور برطانیہ کے تعلقات کے بارے میں ہائی کمشنر کا کہنا تھا کہ یہ حالات کا ایک خوشگوار سنگم ہے کہ سال 2022 پاکستان کی آزادی کی 75 ویں سالگرہ کے ساتھ ساتھ دونوں ممالک کے درمیان سفارتی تعلقات کے 75 سال کا دن ہے۔ انہوں نے دوطرفہ تعلقات کو مستحکم کرنے میں پاکستانی تارکین وطن کے مثبت کردار کو سراہا۔

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More