وزیراعظم کی زیرصدارت ماحولیاتی آلودگی سے نمٹنے کے اقدامات سے متعلق اجلاس

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت ماحولیاتی آلودگی سے نمٹنے کے اقدامات سے متعلق اجلاس ہوا۔ وزیراعظم کی متعلقہ محکموں کو آلودگی سے نمٹنے کے لیے صوبوں سے تعاون کی ہدایت کردی۔

وزیر اعظم عمران خان کی زیر صدارت ماحولیاتی آلودگی سے نمٹنے کے اقدامات سے متعلق اجلاس ہوا۔ وزیر اعظم نے متعلقہ محکموں کو صوبوں سے تعاون کرنے کی ہدایات جاری کردیں۔ وزیر اعظم کی زیر صدارت اجلاس میں ماحولیاتی آلودگی سے نمٹنے کے اقدامات سے متعلق امور زیر بحث آئے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ ماحولیاتی آلودگی سے نمٹنے کے لیے پائیدا حفاظتی پلان تیار کیا جائے، موسمیاتی تبدیلی سے متعلق مسائل سے نمٹنے کے لیے طویل مدتی اقدامات کیے جانے چاہئیں۔ وزیر اعظم عمران خان نے کہا کہ شجرکاری کے ذریعے شہروں کو زیادہ سے زیادہ سرسبز بنانے پر توجہ مرکوز کر رہے ہیں، ماحولیاتی آلودگی سے نمٹنے کے لیے پائیدا رحفاظتی پلان تیار کیا جائے۔

اجلاس میں وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری،ملک امین اسلم،شہباز گل اور سینئر افسران نے شرکت کی جبکہ چیف سیکرٹری پنجاب کامران علی افضل نے ویڈیو لنک کے ذریعے اجلاس میں شرکت کی ۔

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More