وزیراعظم سے خالد مقبول صدیقی کی ملاقات

اسلام آباد: وزیراعظم شہباز شریف سے ایم کیو ایم پاکستان کے کنوینر خالد مقبول صدیقی نے ملاقات کی جس کے دوران موجودہ ملکی سیاسی صورتحال پر گفتگو اور تفصیلی مشاورت ہوئی۔

وزیراعظم شہباز شریف کا ملاقات کے دوران کہنا تھا کہ مستقبل میں قومی مفاد کے فیصلوں میں اتحادیوں کا تعاون بہت اہمیت رکھتا ہے، انہوں نے حکومتی اصلاحات کے نفاذ میں اتحادی جماعتوں کے تعاون کا خیر مقدم کیا۔ متحدہ رہنما نے فلاحی منصوبوں کو حکومت کی اولین ترجیحات میں شامل کرنے پر اظہار تشکر کیا اور کراچی کی عوام کیلئے ترقیاتی منصوبوں پر فوری عملدرآمد کی ہدایات پر وزیراعظم کو خراجِ تحسین پیش کیا۔

دوسری جانب حکومت کو درپیش چیلنجز سے نمٹنے کیلئے وزیراعظم نےاتحادی جماعتوں کے قائدین کا مشاورتی اجلاس آج طلب کر رکھا ہے جس میں سیاسی، معاشی صورتحال اور انتخابی اصلاحات پر مشاورت ہوگی، حکومت کے مستقبل کے حوالے سے اہم بھی متوقع ہیں۔ اجلاس میں انتخابی اصلاحات پر بھی مشاورت ہو گی۔ وزیر اعظم بعد ازاں کابینہ کو بھی معاملے پر اعتماد میں لیں گے۔

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More