بلاول بھٹو کا او آئی سی کے جنرل سیکریٹری سے ٹیلی فونک رابطہ

اسلام آباد: وزیرخارجہ بلاول بھٹو زرداری کا تنظیم تعاون اسلامی کے جنرل سیکریٹری حسین ابراہیم طحہ سے ٹیلی فونک رابطہ، بی جے پی ارکان کے حضرت محمد ﷺ کی شان میں گستاخی اور ہندوستان میں بڑھتے اسلاموفوبیا اور مسلمانوں پر جبر کے حوالے سے بات چیت ہوئی ہے۔

وزیر خارجہ بلاول بھٹو نے اپنے ٹوئٹر پیغام میں کہا ہے کہ تنظیم تعاون اسلامی کے جنرل سیکریٹری حسین ابراہیم طحہ سے بی جے پی ارکان کے حضرت محمد ﷺ کی شان میں گستاخی سے متعلق مکمل ناقابل قبول اور قابل مذمت کلمات سے متعلق بات ہوئی۔

بلاول بھٹو نے کہا ہے کہ تنظیم تعاون اسلامی کے جنرل سیکریٹری حسین ابراہیم طحہ سے بی جے پی ارکان کے حضرت محمد ﷺ کی شان میں گستاخی سے متعلق مکمل ناقابل قبول اور قابل مذمت کلمات سے متعلق بات ہوئی۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ او آئی سی کے جنرل سیکریٹری کو ہندوستان میں بڑھتے اسلاموفوبیا اور مسلمانوں پر جبر کے حوالے سے اپنی تشویش سے آگاہ کیا۔

انہوں نےکہا کہ آرگنائزیشن آف اسلامک کوآپریشن کے جنرل سیکریٹری سے اسلاموفوبیا اور مسلمانوں سے جبر کے معاملے پر مشترکہ جدوجہد کی ضرورت پر بات کی۔

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More