تازہ ترین
نئی حکومت کے بعد معاشی صورتحال میں بہتری یا بدحالی

نئی حکومت کے بعد معاشی صورتحال میں بہتری یا بدحالی

رپورٹ: زین علی

پاکستان تحریک انصاف کے مطابق وزیر اعظم پاکستان عمران خان نے ملکی معاشی صورتحال میں بہتری کے لیے خصوصی اقدامات شروع کردیئے ہیں۔ دورہ کراچی میں وزیر اعظم کی بزنس کمیونٹی کے وفود سے خصوصی ملاقیں کیں ۔ تاجر برادری نے اپنے تحفظات سے وزیر اعظم کو آگاہ کیا عمران خان کا کہنا ہے کہ تاجر برادری کو مکمل تحفظ فراہم کرینگے۔ پاکستان تحریک انصاف نے اپنی ممکنہ حکومت کے ابتدائی 100روز سے متعلق ترجیحات کا اعلان کیا۔ ترجیحات میں معیشت کی بحالی، تعلیم، صحت، زرعی ایمرجنسی کپتان کے پلان کا حصہ بتایا۔ سیاسی جماعتوں کی جانب سے انتخابات سے قبل جاری کیے جانے والے مینوفیسٹو کے مطابق ملک میں روزگار کی فراہمی کیلئے خصوصی طور پر پروگرام مرتب کیا جائے گا۔ وفاق میں حکومت بنانے والی پاکستان تحریک انصاف نے اپنے منشور میں عوام سے 10ملین نوکریوں کا وعدہ کیا تھا کہ اگر وہ اقتدار میں آجائے تو 10 ملین ملازمتیں تخلیق اور لیبر مارکیٹ مضبوط کریں گے۔ پی ٹی آئی نے منشور میں کہا تھا کہ لیبر مارکیٹ کو مضبوط بنانے اور کلیدی شعبوں میں 5 سال سے زائد 10 ملین ملازمتیں پیدا کرے گی۔Image result for business community in karachiایس ایم ای، ہاؤسنگ، آئی سی ٹی، صحت، تعلیم، سبز معیشت اور سیاحت آئین کے آرٹیکل 38 کا کہنا ہے کہ ریاست تمام شہریوں کو فراہم کرے گا۔ معیشت تقریبا دو ملزمان اضافی نوجوانوں کو ہر سال مزدور قوت میں داخل ہوتا ہے جو اگلے پانچ سالوں میں 10 ملین تک کل ہے۔ ہم پاکستان کے نوجوانوں پر یقین رکھتے ہیں۔ اس کی سب سے بڑی اثاثہ بن سکتی ہے۔ تاہم اگر ہم کارروائی نہیں کرتے ہیں تو نوجوان منافع بھی ہماری سب سے بڑی چیلنج بن سکتی ہے اور سخت اقتصادی اور سماجی نتائج کا باعث بن سکتا ہے۔ 10 ملین ملازمتوں کی تخلیق اور مزدور مارکیٹ کو مضبوط بنانے کے اپنے وعدے کو پورا کرنے کیلئے ہم کریں گے ۔ لیبر مارکیٹ کو مضبوط اور مؤثر طریقے سے لیبر مارکیٹ کو منظم کرنے کیلئے عوامی نجی شراکت داروں کی طرف سے حمایت ملازمت کی جگہ کے میکانزم کے ساتھ مل کر مہارت ملاپ کو بہتر بنانے کیلئے تشکیل دیں۔ بدعنوانی اور دیگر غیر قانونی طرز عملوں پر ٹوٹ ڈالیں جو ملازمین کو سماجی فلاح و بہبود سے انکار کرتے ہی۔

کارکنوں کے سماجی فلاح و بہبود کو کاروباری اداروں پر اضافی بوجھ ڈالنے کے بغیر ریاست کی طرف سے یقینی بنایا جائے گا۔ قانون سازی کو ہراساں کرنے کے خلاف سخت نافذ کرنے اور کم از کم اجرت سے انکار کرنے کے قوانین اور قواعد کو نافذ اور نافذ کریں۔ طلبا پر مبنی تجارت میں ہماری مزدور قوت کو بڑھانے کیلئے ایک تکنیکی اور پیشہ ورانہ تعلیم اصلاحاتی پروگرام کو لاگو کریں ۔ شراکت داروں کے طور پر عالمی سطح پر اداروں کو شامل کرنے کے ذریعے موجودہ اپ گریڈ کریں اور نئے تکنیکی تعلیمی یونیورسٹیوں کی تعمیر کریں ۔ انسانی سرمایہ اور پیشہ ورانہ ترقی میں سرمایہ کاری کے لئے ایک کاروبار اور سرمایہ کار دوستانہ ماحول بنائیں۔ یقینی بنائیں کہ اقتصادی ترقی کے اقدامات خواتین اور دیہی علاقوں پر توجہ مرکوز کے ساتھ نیچے سے پرامڈ کیلئے روزگار گارنٹی اسکیمز پیش کرے گی۔ پاکستان پیپلز پارٹی نے اپنے منشور میں روزگار کے مسائل کو ترجیحی بنیادوں پر حل کرنے کا وعدہ کیا تھا۔Image result for pakistan economyانہوں نے کہا تھا کہ نوجوان پاکستان۔ ہمارے بچوں اور نوجوانوں کے لیے مواقع پیدا کرنا۔ انٹرن شپ ضمانت کا پروگرام جس کے تحت روزگار میں مدد و معاونت شامل ہے۔ معاشی انصاف سب کے لیے معیشت کی تعمیر نو ۔ پاکستان میں تبدیلی کی بات کرنے والی سیاسی جماعت پاکستان تحریک انصاف نے 2018 کے عام انتخابات میں کامیابی حاصل کرلی۔ اتحادیوں کے ساتھ ملکر وفاق میں حکومت قائم کی۔ کرپشن کے خاتمے اور ملک کو ایک مثالی ملک بنانے کے منشور پر تحریک انصاف کو عوام نے ووٹ دیا۔ کراچی پاکستان کا معاشی حب ہے۔ اس شہر میں موجود کاروباری حضرات کہتے ہیں انہیں نئی حکومت سے بہت سی توقعات ہیں۔ ملک میں اگر امن و امان کی صورتحال بہتر ہو اور بزنس کمیونٹی کو سہولیات فراہم کی جائیں تو ملک بہتر تیزی سے ترقی کرسکتا ہے۔

کراچی شہر میں چھوٹے پیمانے پر کاروبار کرنے والے حضرات حکومتی کارکرگی سے مطمئن نظر نہیں آتے ۔ انکا کہنا ہے کہ نئی حکومت نے ان سے انکا روز گار چھین لیا ہے۔ شہر بھر میں تجاوزات کے خلاف آپریشن کے نام پر جائز مارکٹیں بھی مسمار کی گئی ہے۔ دوسری جانب پاکستان تحریک انصاف کا کہنا ہے کہ وفاقی حکومت سنبھالی تو ملکی کی معاشی صورتحال مشکل حالات میں تھی ۔ ملک میں معاشی صورتحال کی بہتری کے لیے خصوصی طورپر اقدامات کر رہے ہیں۔ وزیر اعظم عمران خان وقت فر وقت بزنس کمیونٹی کے نمائندوں سے ملاقات بھی کر ہے ہیں ۔

Comments are closed.

Scroll To Top