تازہ ترین
ایپل کمپنی نے لاطینی امریکا میں لڑکیوں کی تعلیم کیلیے ملالہ فنڈز میں اضافہ کردیا

ایپل کمپنی نے لاطینی امریکا میں لڑکیوں کی تعلیم کیلیے ملالہ فنڈز میں اضافہ کردیا

ویب ڈیسک:(14 جولائی 2018) ایپل کمپنی نے آج برازیل میں 10 ایپل ڈویلپر اکیڈمیوں اور ملالہ فنڈز کے درمیان لڑکیوں کو تعلیم کے جدید مواقع کو فروغ دینے کے لئے ایک نیا تعاون شروع کیا ہے۔

ایپل ڈویلپر اکیڈمیوں اور ملالہ فنڈز کے درمیان اضافہ کا مقصد لاطینی امریکا کی لڑکیوں، اساتذہ اور پالیسی سازوں کو مہارتوں کی ترقی، اسکول کے اندراج کی کوششوں اور تعلیم  کے ذریعے انہیں بااختیار بنانا ہے۔برازیل میں ایپل ڈیولپر اکیڈمی کے طالب علموں اور برانچ کی تخلیقی صلاحیتوں اور آسانی کو فروغ دے گی اور انہیں ملالہ فنڈز کے ساتھ کام کرنے کا موقع فراہم کرے گا جس میں ایپس کو ڈیزائن اور تیار کرنے میں مدد ملے گی۔ جس میں لڑکیوں کے لئے تعلیمی مواقع بھی شامل ہوں گے۔ملاله فنڈز کے بانی ملالہ یوسف زئی نے ایک بیان میں کہا کہ وہ امید کرتی ہے کہ ہر لڑکی اپنے مستقبل کا انتخاب کرنے کے لئے آزاد ہوسکتی ہے۔

ملالہ یوسف زئی نے مزید کہا کہ ہرلڑکی کو اس بات کا فیصلہ خود کرنا چاہیے کہ آیا وہ ڈویلپر، پائلٹ، رقاصہ یا سیاستدان بننا چاہتی ہے، تعلیم ایک روشن مستقبل کا بہترین راستہ ہے. طالب علم کے ڈویلپرز کے ایپل نیٹ ورک میں ٹاپ کرکے، ملالہ فاؤنڈیشن سے مفت معیاری تعلیم حاصل کر کے مشن کو فروغ دینے کے لئے نئے آلات تک رسائی حاصل کرے گی۔ایپل کے سی ای او ٹم کک نے کہا کہ ملالہ فاؤنڈیشن کا مقصد زیادہ سے زیادہ لڑکیوں کو معیاری تعلیم حاصل کرنے  کے کیےمواقع فراہم کرنا ہے۔ ایپل کمپنی ملالہ فاؤنڈیشن کے ساتھ شراکت داری کا مقصد تعلیم کے فروغ میں نمایاں خدمات ہیں۔

یہ بھی پڑھیے

ملالہ یوسفزئی کی زندگی پر مبنی فلم کا پوسٹر اور ٹیزر جاری

دورہ پاکستان مکمل ، ملالہ یوسف زئی لندن روانہ

Comments are closed.

Scroll To Top